מינון הפעילות הרצוי

 
 
זמן האימון המומלץ הינו בין 35 -45 דקות, למתחילים רצוי להתחיל בזמן קצר יותר של 25 דקות, ולהגביר בהדרגה עד השגת הזמן הרצוי.

ההשפעה הטובה ביותר של הפעילות הגופנית נמצאה בקבוצת האנשים שהתאמנו יום, יום. מכיוון שקיים קושי רב להקדיש זמן רב לפעילות גופנית, הרי שההמלצה הינה לבצע פעילות גופנית לפחות 4 פעמים בשבוע. למתחילים רצוי להתאמן 3 פעמים בשבוע, לשלב יום מנוחה בין האימונים וכעבור מספר חודשים לשלב את האימון הרביעי.

לסיכום החלק האחרון שדברנו עברנו על 3 עקרונות בהליכה –

תדירות
- 3 – 5 פעמים בשבוע.
עצימות - 60%- 80% מדופק מרבי.
משך פעילות - 20 עד 40 דקות.
 
 

 

גרסה להדפסה גרסה להדפסה       שליחה לחבר שליחה לחבר