היחידה לשיקום הברך

היחידה לשיקום הברך:

היחידה לשיקום הברך נמצאת במרכז הפיזיותרפי לשיקום וספורט – סלע, מובילה בתחומה וכוללת פיזיותרפיסטים בעלי ניסיון רב והתמחות של שנים.
הברך הינו מפרק נושא משקל בעל משמעות רבה בכל פעילות של נשיאת משקל ביום יום ובפעילויות ספורט בפרט.

בברך יכולים להיווצר מספר בעיות בשל סיבות שונות כגון פציעות ספורט (על רקע שימוש יתר או עומס יותר) שחיקת סחוסים בעקבות גיל, סוג עבודה או פעילות.
אחת הבעיות הנלוות היא חולשה וחוסר איזון שרירים הנובעים מהבעיה, ובחלק מהמקרים גם הגורמים לבעיה.
המטרה של היחידה היא לספק טיפול שמרני לאנשים הסובלים מבעיות ברכיים, או לאנשים המועמדים לניתוח וזקוקים לשיקום קדם-ניתוחי (Pre-Operative), ולתת מענה לאותם גורמים תורמים.
יחד עם זאת למטופלים אשר האופציה הניתוחית היא הכרחית, לספק שיקום מקצועי ובנגישות מרבית בכדי להשלים את הטיפול הניתוחי ולשקם את הברך בצורה הטובה ביותר.

אנו מטפלים במגוון בעיות ברכיים כגון:

· פציעות מניסקוס – טיפול שמרני, טיפול לפני ניתוח (Pre-Operative) ולאחר ניתוח (Post-Opertaive).
· קרעים ברצועה הצולבת  (ACL) טיפול שמרני, טיפול לפני ניתוח (pre-operative) ולאחר ניתוח (post-opertaive).
· קרעים ברצועות הצידיות של הברך (MCL, LCL).
· כאבים קדמיים בברכיים: ,אוסגוד-שלאטר ,Patello Femoral Syndrome, Runner's Knee,  Jumper's Knee.
· שחיקת סחוסים בברכיים Osteoarthritis .

הטיפולים כוללים:
·טיפולים פרטניים במכון עם פיזיותרפיסט המתמחה בפגיעות ספורט ובשיקום אורתופדי (פגישה ראשונה כוללת בדיקה מקיפה וטיפול).
·אבחון הגורמים התורמים לבעיה.
·שימוש במגוון מכשירים שמטרתם להפחית כאב/דלקת (מכשירי חשמל, אולטרה סאונד, טייפינג וכו')
·ניתוח תנועה ע"י צילום וידאו.

לפרטים והרשמה

גרסה להדפסה גרסה להדפסה       שליחה לחבר שליחה לחבר